پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

پژوهشگر گرامی،شما با عنوان پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) وارد وب سایت شده اید برای دریافت فایل می توانید به ادامه مطلب بروید.
پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)|42095484|iq

دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)، در قالب pptx و در 30 اسلاید، قابل ویرایش، شامل قیمت چیست؟، عواملی که در قیمت گذاری باید مدنظر قرار داد، قیمت گذاری مبتنی بر هزینه، قیمت گذاری مبتنی بر ارزش، مقایسه قیمت گذاری مبتنی بر هزینه با قیمت گذاری مبتنی بر ارزش، قیمت گذاری ارزش مناسب، قیمت گذاری ارزش افزوده


مشخصات فایل
تعداد صفحات30حجم397/447 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx
توضیحات کامل

عنوان: پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 30 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل دهم این كتاب با عنوان " قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری " در 30 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

مقدمه

قیمت چیست؟

عواملی که در قیمت گذاری باید مدنظر قرار داد

قیمت گذاری مبتنی بر هزینه

قیمت گذاری مبتنی بر ارزش

مقایسه قیمت گذاری مبتنی بر هزینه با قیمت گذاری مبتنی بر ارزش

قیمت گذاری ارزش مناسب

قیمت گذاری ارزش افزوده

قیمت گذاری مبتنی بر هزینه

انواع هزینه های شرکت

هزینه های ثابت

هزینه های متغیر

هزینه های ثابت

هزینه های کل

تحلیل نقطه سر به سر و قیمت گذاری با سود هدف

قیمت گذاری در بازارهای مختلف

قیمت گذاری در شرایط رقابت محض

قیمت گذاری در شرایط رقابت انحصاری

قیمت گذاری در شرایط رقابت چند جانبه

قیمت گذاری در شرایط انحصار کامل

استراتژی ها و قیمت های رقبا

عوامل بیرونی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی رعایت شده و به دلخواه نیز می توان قالب آن را تغییر داد.






"

مطالب دیگر:
📖دانلود تحقیق در موردحکومت جمهوری فدرال در چارچوب قانون اساسی با شعار ملی📖دانلود تحقیق در موردحکومت سربداران نخستین حکومت شیعی درایران📖دانلود تحقیق در موردخاك مسلح 1📖دانلود تحقیق در موردخاموش کننده دستی📖دانلود تحقیق در موردخانه سبزواري ها📖دانلود تحقیق در موردخانه های ايراني📖دانلود تحقیق در موردخانه های تاریخی تبریز📖دانلود تحقیق در موردخاک ساختار خاک و خصوصیات خاک ها📖دانلود تحقیق در موردخاک و ساختمان خاک📖دانلود تحقیق در موردخاکبرداری و عملیات خاکی📖دانلود تحقیق در موردخدمات قبل بیمارستان📖دانلود تحقیق در موردخدمات پزشکی و کنترل دوپينگ در رويدادهای ورزشی📖دانلود تحقیق در موردخرابی ناشی از بارگذاری استاتيکی📖دانلود تحقیق در موردخرس قطبی📖دانلود تحقیق در موردخرس و خرس قطبی(تحقیق دانش آموزی)📖دانلود تحقیق در موردخريد برق از مولدهای مقیاس کوچک📖دانلود تحقیق در موردخزندگان📖دانلود تحقیق در موردخصوصی سازی📖دانلود تحقیق در موردخطوط لوله دریایی📖دانلود تحقیق در موردخلاصة تفسير فيض الرحمن📖دانلود تحقیق در موردخلاصه درس اندیشه اسلامی 1📖دانلود تحقیق در موردخلاصه نموداری کتاب جاذبه و دافعه حضرت علی (ع)📖دانلود تحقیق در موردخلاصه کتاب تغییر راهبردی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی📖دانلود تحقیق در موردخلاصه کتاب مدیریت استراتژیک📖دانلود تحقیق در موردخلاقیت و نوآوری