نقش کلیدی روابط عمومی ها در کشورهای پیشرفته در مقایسه با نقش تقلیدی آن در کشورهای درحال توسعه

پژوهشگر گرامی،شما با عنوان نقش کلیدی روابط عمومی ها در کشورهای پیشرفته در مقایسه با نقش تقلیدی آن در کشورهای درحال توسعه وارد وب سایت شده اید برای دریافت فایل می توانید به ادامه مطلب بروید.
نقش کلیدی روابط عمومی ها در کشورهای پیشرفته در مقایسه با نقش تقلیدی آن در کشورهای درحال توسعه|50678693|iq

حجم فایل : 114.4 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 15
بنام خدا نقش کلیدی روابط عمومی ها در کشورهای پیشرفته در مقایسه با نقش تقلیدی آن در کشورهای درحال توسعه





روابط عمومی تشکیلاتی که:
سکون در آن معنی ندارد.
هرگز تعطیل نمی شود.
فعالیت فرهنگی و اجتماعی دارد درحالیکه با تمام پیکر سازمان مرتبط است.
نهادی باور مدار و اندیشه مدار است.
چشم و گوش و قلب سازمان است نه فقط زبان آن. روابط عمومی چه می کند؟
توزیع اطلاعات
ارتباط دوسویه
تجزیه و تحلیل بازخوردها
بررسی نقاط ضعف و برتری
انجام تبلیغات
روابط عمومی عصای دست سازمان است نقش های روابط عمومی

1- آینده نگری

2- بحران ستیزی

3- اعتبار سازی برای سازمان

4- فرهنگ سازی

مدیریت ارتباط با رسانه ها
ارتباطی دو سویه

هم تعهد هم توقع

از یک سو روابط عمومی ها بر اساس یک سنت و آموزۀ کهن و منسوخ
ناچار به ”پنهان کاری برخی حقایق و واقعایات“ مرتبط با کار خود هستند...
... و از سوی دیگر رسانه ها با توجه به مسئولیت خطیر و رسالتشان ملزم به
آشکار کردن بیشتر اطلاعات دریافتی از روابط عمومی هستند.
... در حالی که این دو قرار است باهم همکاری نزدیک و صمیمانه داشته باشند.


برای حل این مهم تا به امروز چند کار انجام شده:

1- داد و ستد غیر اخلاقی و غیر حرفه ای بین روابط عمومی ها و رسانه ها
2- گزینشی کردن اخبار و ارسالِ کنترل شده



علیرغم همه این مشکلات و با آنکه در نگاه اول:
منافع و مصالح دو گروه مغایر با هم جلوه میکند

ولی به واقع:
این دو، شاخه های اطلاع رسانی و اخبار به مردم هستند

مشکلات کار کجاست؟
نداشتنِ نیروی انسانی متخصص و آشنا جهتِ ایجاد ارتباط
حرفه ای
عدم شناخت حال و هوا، آداب و رسوم و اخلاق رسانه ای


ضعف ما رسانه ای ها در مقابلِ شما روابط عمومی ها:
حذف روابط عمومی و ارتباط مستقیم با مدیران برای نتیجه گیری سریع تر!


دسته بندی همکاران رسانه ای و نقلِ اسراری از آنها برای شما
1- احساساتی و جنجالی
جنجال آفرینی تخصص آنهاست
2- مطلع و منطقی
این گروه می توانند دوستان خبری برای شما باشند
3- دنباله رو ها
دنباله روی میکنند و میل ندارند جلوی چشم باشند
4- ستون پُر کن ها
اظهار نظر می کنند و به دنبال جلب مخاطب هستند
5- جامعه گرا ها
بومی هایی که به دنبال رساندن خبر به هم محلی ها هستند، انتقادی ندارند و درگیر مباحث نمیشوند






برای داشتن روابط خوب با ما رسانه ای ها باید:

1- انتقاد پذیر باشید.
2- صادق باشید و از دادن ا...



مطالب دیگر:
📝نقشه ی رستری جهت شیب شهرستان برخوار و میمه (واقع در استان اصفهان)📝نقشه ی رستری جهت شیب شهرستان چادگان (واقع در استان اصفهان)📝نقشه ی رستری جهت شیب شهرستان فلاورجان (واقع در استان اصفهان)📝نقشه ی رستری جهت شیب شهرستان خمینی شهر (واقع در استان اصفهان)📝نقشه ی رستری جهت شیب شهرستان اصفهان (واقع در استان اصفهان)📝نقشه ی رستری جهت شیب شهرستان فریدونشهر (واقع در استان اصفهان)📝نقشه ی رستری جهت شیب شهرستان فریدن (واقع در استان اصفهان)📝نقشه ی رستری جهت شیب شهرستان گلپایگان (واقع در استان اصفهان)📝نقشه ی رستری جهت شیب شهرستان کاشان (واقع در استان اصفهان)📝نقشه مدل رقومی ارتفاعی (DEM) استان اردبیل📝نقشه ی رستری جهت شیب شهرستان خوانسار (واقع در استان اصفهان)📝نقشه ی رستری جهت شیب شهرستان لنجان (واقع در استان اصفهان)📝نقشه ی رستری جهت شیب شهرستان مبارکه (واقع در استان اصفهان)📝نقشه مدل رقومی ارتفاعی (DEM) استان چهارمحال و بختیاری📝نقشه مدل رقومی ارتفاعی (DEM) استان البرز📝نقشه ی رستری جهت شیب شهرستان نائین (واقع در استان اصفهان)📝نقشه ی رستری جهت شیب شهرستان نجف آباد (واقع در استان اصفهان)📝نقشه ی رستری جهت شیب شهرستان نطنز (واقع در استان اصفهان)📝نقشه ی رستری جهت شیب شهرستان سمیرم (واقع در استان اصفهان)📝نقشه ی رستری جهت شیب شهرستان سمیرم سفلی (واقع در استان اصفهان)📝نقشه ی رستری جهت شیب شهرستان شهرضا (واقع در استان اصفهان)📝نقشه ی رستری جهت شیب شهرستان تیران و کرون (واقع در استان اصفهان)📝هفت حفره عظیم جهان📝نقشه مدل رقومی ارتفاعی (DEM) استان گلستان📝نقشه مدل رقومی ارتفاعی (DEM) استان قم