مهندسی سطح پیشرفته

پژوهشگر گرامی،شما با عنوان مهندسی سطح پیشرفته وارد وب سایت شده اید برای دریافت فایل می توانید به ادامه مطلب بروید.
مهندسی سطح پیشرفته|50677010|iq

حجم فایل : 1.5 MB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 23
بنام خدا (2 واحد) سرفصل مطالب
تریبولوژی، سایش، اصطکاک و روانکاری
پارامترهای متالورژیکی تریبولوژی
توپوگرافی سطح و آزمایشات بررسی کیفیت سطح
مکانیک تماس(انواع تماس یک کره با صفحه، تماس دو کره، محاسبه تماس واقعی و ظاهری، تغییر شکل الاستیک و پلاستیک)
عوامل موثر بر رفتار اصطکاکی، معرفی برخی مدل ها در تعیین ضریب اصطکاک
تریبوسیستم و فرایند های سایش
مکانیزم های سایش(چسبان، ورقه ای، خراشان، نوسانی، فرسایشی و تریبوشیمیایی)
ارزیابی رفتار سایشی( آزمایش های سایش، بررسی های میکروسکوپی)
مراجع
Tribology: Friction and Wear of Engineering Materials, I. M. Hutchings, 1992, U of Cambridge, UK
Tribophysics, N. P. Suh, 1986, MIT,USA
Friction and Wear, B. Pugh Butterwerth, 1993
Engineering Tribology, G.W. Stachowiak, A.W. Batchelor, U of Western Australia, Australia
متالورژی سطح و تریبولوژی، مهدی صالحی و فخرالدین اشرفی زاده، 1372
تریبولوژی: اصطکاک و سایش مواد مهندسی، ترجمه سعیدرضا بخشی، دانشگاه مالک اشتر
Journals: Wear, Tribology, Surface Engineering, Surface and Coatings Technology, Materials Science and Engineering A,

نحوه ارزشیابی پروژه راجع به مکانیزم های سایش به یکی از دو روش زیر:
بررسی مکانیزم سایش در یک تریبو سیستم معین مثلا سایش فرسایشی در پره های توربین های گازی( البته ممکن است با تغییر شرایط مکانیزم سایش نیز تغییر کند)
پی گیری یک مکانیزم سایش معین در تریبو سیستم های مختلف( چگونه اثبات شده که چنین مکانیزم سایشی حاکم بوده است)
گزارش پروژه باید بصورت یک مقاله مروری تحت فرمت استاندارد شامل چکیده، مقدمه، مبانی تئوری، بررسی و تحلیل ،نتیجه گیری و مراجع نوشته شده و در مدت 20 دقیقه ارائه شفاهی گردد. قابل توجه اینکه حداقل 10 مقاله مرتبط با موضوع باید در تهیه مقاله استفاده شود و فایل آنها به همراه فایل مقاله تحویل داده شود.
امتحان پایانی از مطالب درسی (10 نمره)و مطالب ارائه شده در سمینارها(4 نمره)
پروژه شامل مقاله مروری و ارائه شفاهی (6 نمره) In G-W and W-A models for ψ and ψ* < 0.6 elastic deformation dominates and if ψ and ψ* > 1 a large portion of contact will involve plastic deformation. Plastic deformation causes the surface topography to sustain considerable permanent change, i.e. flattening of asperities.
Protective films may also fracture and allow severe wear to occur. When ‘ψ’ or ‘ψ*’ is in the range of 0.6 - 1 the mode of deformation is in doubt. In B-J model for values of ψs < 1 the wear rate is negligible, and as ψs increases from 1.0 to 3.5 the wear coefficients increase by several orders of the magnitude. CONTACT...



مطالب دیگر:
📎دانلود نقشه های کامل و آماده موزه+دیتیل ها+جزئیات اجرایی+اتوکدی dwg+فاز2-20📎پاورپوینت معرفی دنیل ليبسکيند و نمونه آثار📎پاورپوینت الکترونیک قدرت 📎پاورپوینت امضای الکتریکی📎پاورپوینت امضای دیجیتال، فناوری نوین امنیت اطلاعات در فرایند های کسب و کار 📎پاورپوینت آشنایی با تکنولوژی فيبرنوری 📎پاورپوینت سرویسهای الکترونیکی📎پاورپوینت سيستم مديريت امنيت اطلاعات (ISMS)📎پاورپوینت آشنایی با منطق فازی و معرفی پروفسور لطفی زاده 📎پاورپوینت آزمایش فضای خالی آسفالت(رایس)📎پاورپوینت آزمایشات استاندارد سنگ و خاک📎پاورپوینت آزمایشهای روسازی در پروژه‌های عمرانی📎پاورپوینت ارسی در معماری سنتی📎پاورپوینت ارگونومی مراکز تجاری📎پاورپوینت مجتمع مسکونی ارمس مشهد و زیتون اصفهان📎پاورپوینت قصر اخیضر📎پاورپوینت طراحی استخر قهرمانی📎پاورپوینت بررسی تأثیر رطوبت بر محیط📎پاورپوینت بررسی کاشی و سرامیک و انواع آن📎تعداد 37 عدد طرح سه بعدی قاب آینه آماده cnc📎پاورپوینت سلسله افشاریه و زندیه📎پاورپوینت سلسله قاجار📎پاورپوینت سلول های بدن انسان📎پاورپوینت سمینار مدل های برنامه ریزی📎پاورپوینت سمينار مبانی پيشرفته كارآفرينی