دانلود پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور (اردیبهشت ماه سال 90 ) + ذکر منبع

پژوهشگر گرامی،شما با عنوان دانلود پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور (اردیبهشت ماه سال 90 ) + ذکر منبع وارد وب سایت شده اید برای دریافت فایل می توانید به ادامه مطلب بروید.
دانلود پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور (اردیبهشت ماه سال 90 ) + ذکر منبع|40062700|iq

دانلود پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور( اردیبهشت ماه سال 90 ) + ذکر منبع+ شماره صفحه طرح هر سوال

دسته: مدیریت ( کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور)

در این فایل بصورت جامع و تشریحی به تمامی 20 سوال تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور اردیبهشت ماه سال 90 پاسخ داده شده است. ضمن اینکه منبع طرح سوال به همراه شماره صفحه مربوط به طرح تمامی سوالات نیز ذکر گردیده است.

. تهیه این فایل در شناخت منابع طرح سوال و همچنین مباحث سوال خیز کمک فراوانی به شما خواهد کرد.

برای نمونه پاسخنامه دو سوال 9 و 10 به شرح زیر است:

9- کدام نوع برنامه ریزی هنگامیم فید است که سازمان بخواهد کاری منحصر به فرد انجام دهد؟

1) اقتضایی 2) خارج به داخل 3) داخل به خارج 4) بر مبنای استثناء

گزینه 2 صحیح است(مبانی سازمان و مدیریت رضائیان، ص 186).

توضیح: برنامه ریزی از خارج به داخل، هنگامی مفید است که سازمان بخواهد کاری منحصربه فرد انجام دهد و هدف این برنامه ریزی، یافتن فرصتهای محیطی و استفاده بهینه از آنهاست.

10- کدام مورد جزو ساز و کارهای هماهنگی به صورت افقی است؟

1) برنامه ریزی 2) ارجاع سلسله مراتبی

3) تدوین قواعد و رویه ها 4) به کار گیری ساختارهای ماتریسی

گزینه 4 صحیح است(مبانی سازمان و مدیریت رضائیان، ص 366).

توضیح:

برخی از سازوکارها بر ایجاد هماهنگی بصورت عمودی تاکید دارند و از روابط سلسله مراتبی و خط فرمان استفاده می کنند؛ مانند: تدوین قواعد و رویه ها، ارجاع سلسله مراتبی و برنامه ریزی. این سازو کارها هنگامی که میزان تفکیک کم باشد، مناسبند.

سایر سازو کارها بر ایجاد هماهنگی بصورت افقی و از طریق بهبود روابط مورب تاکید دارند؛ مانند: برقراری تماس مستقیم میان مدیران، ایجاد نقش رابط، استفاده از گروه های ضربت، تشکیل تیم های کاری و به کارگیری ساختارهای ماتریسی. این سازوکارها هنگامی که تفکیک زیاد باشد، بهترین کارایی را دارند.


مطالب دیگر:
پرسش نامه بازاریابی حسیکتاب چطور یک شرکت سئو را انتخاب کنیم (راهنمای ساده و جامع)طرح توجیهی پرورش گاو شیری با ظرفیت 50 راسمجموعه بی نظیرآموزش پایپینگکتاب The Fundamentals of Piping Designکتاب Advanced Piping Designکتاب Planning Guide to Piping Designتاثیر پذیرفته شدن شرکت ها در بورس بر ویژگی های کیفی اطلاعات در صورت های مالیبررسی رابطه بین نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار و اندازه شرکت با بازده سهام با استفاده از روش HML و SMB در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهرابطه بین فرصتهای سرمایه‌ گذاری با رشد داراییها در شركتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهرانبررسی رابطه بین ارزش سرمایه انسانی با بهره وری، سودآوری وارزش بازار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهرانبررسی رابطه بین انعطاف پذیری مالی و تصمیمات ساختار سرمایهاطلاعات سنواتی سود و واکنش بازار به تغییرات سود خالص در بورس اوراق بهادار تهرانبررسی انتقال حرارت ترکیبی شامل جابجایی اجباری، هدایت و تشعشع در حضور محیط مشارکت کننده گازهای غیر خاکستری در محفظهسوالات آزمون های کارشناسی رسمی دادگستری رشته راه و ساختمان به همراه پاسخنامهدانلود پاورپوینت حساب مستقل وجوه اعتبارات هزینه ای (همراه با مثالهای کاملاً تشریحی)دانلود پاورپوینت حساب مستقل وجوه تملک داراییهای سرمایه ای ( عمرانی )طرح توجیه اقتصادی ایجاد واحدهای تولید انبوه نان لواشپاورپوینت درس هدیه های آسمان پایه پنجم دبستان درس سومطرح درس ریاضی سوم دبستان مفهوم ضربآزمون درس اول مطالعات اجتماعی پایه پنجم دبستانراهنمای کاهش حجم فایل های PDfآموزش استفاده از نرم افزار Team Vieweآموزش کامل و تصویری آنتی وروس کاسپر اسکای 2013آزمون ریاضی ششم دبستان ص2 تا 160