پاورپوینت تجربه تأسیس نخستین واحد روابط عمومی الکترونیک در رسانه ملی

پژوهشگر گرامی،شما با عنوان پاورپوینت تجربه تأسیس نخستین واحد روابط عمومی الکترونیک در رسانه ملی وارد وب سایت شده اید برای دریافت فایل می توانید به ادامه مطلب بروید.
پاورپوینت تجربه تأسیس نخستین واحد روابط عمومی الکترونیک در رسانه ملی|31031988|iq


دانلود پاورپوینت با موضوع تجربه تأسیس نخستین واحد روابط عمومی الکترونیک در رسانه ملی دارای 10 اسلاید و با فرمت .ppt و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.



تعداد اسلاید : 10 اسلاید




فرمت فایل: پاورپوینت .ppt و قابل ویرایش




آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس




قسمتی از متن نمونه:
تجربه تأسیس نخستین واحد روابط عمومی الکترونیک در رسانه ملی

امیر انصار
گام اول: ضرورت تأسیس

طرح کارآمدی روابط عمومی معاونت آموزش وپژوهش- مرداد1388

آغاز تدوین طرح تعالی – شهریور 1388

تشکیل کارگروه های تخصصی

شناسایی نقاط ضعف وقوت روابط عمومی وقت رسانه ملی

طرح تعالی چیست؟

طرح تعالی روابط عمومی طرحی بود که تقریباً از شهریور 1388 به دستور مدیرکل وقت روبط عمومی رسانه ملی (محمود عاطفی ) در دستور کار قرار گرفت وبا تشکیل کمیته های مختلف راهبردهای اصلی طرح تحول احصاء وجمع بندی شد.

کارآمد سازی و مدیریت بهینه فرایندهای موجود وباز مهندسی ارتباط با رسانه ها ومخاطبان وحرکت به سمت انجام امور به صورت الکترونیکی از عمده دلایل ضرورت تدوین طرح تعالی روابط عمومی در رسانه ملی بود که رویکردهای اساسی برای دستیابی به هدف تعالی نیز بر اساس بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی وفنی در حوزه ارتباطات تعیین شد.

بر اساس این طرح تغییر وضعیت به سازمان دانش محور وکارآمد در حوزه تعالی سازمانی مهمترین وظیفه این اداره کل اعلام شد.



گام دوم: تغییر ساختار اداری روابط عمومی مبتنی بر تحقق روابط عمومی الکترونیک

پس از تصویب طرح تعالی و ضرورت اجرای بندهای مصوب آن ، می بایست تغییراتی نیز در چارت اداره کل روابط عمومی وشرح وظایف واحدهای مختلف داده می شد به این نحو که برخی از وظایفی که پیش از این در شرح وظیفه سایر واحدها جای گرفته بود احصاء وبرخی دیگر که تاکنون متولی خاصی نداشته ویا شاید جدیدا طراحی شده بود به شرح وظایف این اداره تازه تاسیس می پیوست.

پس از اخذ نظرات کارشناسان مختلف حوزه روابط عمومی وفناوری اطلاعات و جمع بندی آن ها ،16 شرح وظیفه زیر مرتبط با عنوان روابط عمومی الکترونیک تشخیص داده شد که در ادامه ذکر می شود.



شرح وظایف اداره روابط عمومی الکترونیک

طراحي و تدوين برنامه‌هاي بلندمدت و ميان‌مدت اداره كل روابط عمومي براي تحقق روابط‌عمومي الكترونيك

طراحي و سازماندهي فعاليت‌ها براي تحقق روابط عمومي الكترونيك با افزايش بهره‌وري منابع، كارآمدي فعاليت‌ها، اثربخشي اقدامات و محصولات

بررسي، تجزيه و تحليل و آسيب‌شناسي ساختار سازماني، شرح وظايف و الگوي نيروي انساني و ارائه پيشنهاد اصلاحي با هدف تحقق روابط عمومي الكترونيك

نيازسنجي اداره كل روابط عمومي درخصوص سيستم‌هاي عملياتي و اطلاعاتي با اخذ نظرات مديركل و ساير مديران

گردآوري، طبقه‌بندي، تجزيه و تحليل و ارزيابي كمّي و كيفي عملكرد روابط عمومي‌هاي تهران و مراكز در خصوص تحقق روابط عمومی الکترونیک

گردآوري، طبقه‌بندي و ساماندهي اسناد مديريتي روابط عمومي و تدوين گزارش‌هاي مناسب مشتمل بر معرفي و تحليل روند شكل‌گيري و سامان‌يابي فر‌آيندهاي مديريتي در آن حوزه

طراحي و مشاركت در امر روز‌آمد ساختن استانداردها و شاخص‌هاي مورد نياز در روابط عمومي الكترونيك و پيگيري و نظارت بر حسن اجراي آن

راه‌اندازي، نگهداري و مديريت فني سايت‌هاي اينترنتي و اينترانتي با توجه به نياز مديريت‌هاي اداره كل روابط عمومي

همكاري و مشاركت در طراحي، استقرار و پشتيباني سيستم‌هاي اتوماسيون اداري و مديريت اطلاعات ( MIS) و … مورد نياز واحدهاي مختلف حوزه

شرح وظایف اداره روابط عمومی الکترونیک

تلاش و فعاليت براي به روزرساني و تجهيز سيستم‌هاي رايانه‌اي موجود در واحدهاي روابط‌عمومي سازمان با توجه به تغييرات ساختاري و سيستمي، مأموريت‌ها و شرح وظايف جديد و تأثيرات فناوري در اجراي روابط عمومي الكترونيك

پشتيباني سخت‌افزاري (تهيه امكانات و رفع معايب رايانه‌‌اي و نرم‌افزاري) واحدهاي مختلف روابط عمومي سازمان با همكاري معاونت فني در امور بهره‌برداري و نظارت بر كيفيت و روند امور و ارزيابي عملكرد رايانه‌اي روابط عمومي سازمان

همكاري با مديريت آموزش مديران به‌منظور علمي كردن روش‌ها و سيستم‌هاي انجام كار و همچنين كاربردي و عملياتي كردن آمو‌زه‌هاي علمي در شكل‌ها و روش‌هاي انجام كار، اطلاع‌رساني و ارتقاء توان و سطح علمي مديران، كارشناسان و كاركنان روابط عمومي در تهران و مراكز در زمينه رايانه و ابزارهاي وابسته به آن

....


مطالب دیگر:
📌چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش آموزش زندگی خانوادگی (F.L.E)📌چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش بازی رایانه ای📌چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش بهره وری📌چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش تجارت الكترونیكی📌چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش خانواده دارای نوجوان📌چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش خودتنظیمی📌چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش خودکارآمدی در فرهنگ روانشناسی وروانپزشکی📌چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش در باب سازه دلبستگی📌چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش دردوالم📌چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش دین و مذهب📌چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش سبک رهبری📌چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش سبک هویت📌چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش عملکرد تحصیلی📌چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش قصه، جایگاه و کابردهای بالینی آن📌چارچوب مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفهوم سازگاری📌چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش نوجوانی📌چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش فراگیری نوشتن📌چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش هوش اخلاقی📌چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش آشنایی با صنعت بیمه📌چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش پیشرفت یا موفقیت تحصیلی📌چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش مفهوم روش عقلانی- عاطفی- رفتاری (REBT)📌چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش افسردگی📌چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش اقدام به خودکشی📌چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش بورس اوراق بهادار📌چارچوب مبانی نظری و پیشینه پژوهش بهزیستی ذهنی